Известие

Collapse
No announcement yet.

тази сутрин прегрях до червено:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тази сутрин прегрях до червено:(

    тази сутрин за първи път ми светна червената лампа за температурата. Зима е, това нормално ли е? имам антифриз, перките работят.какво е това чудо?може да е от тежката обстановка на пътя...
    1.6 boxer 103 hp/96 godina

  • #2
    !

    И обстановката сигурно е повлияла! Въпреки това провери дали постоянно имаш парно, т.е. да се е образувала въздушна възглавница!
    Провери за всеки случай и за течове, и накрая може и датчика ти да не ти отчита вярно! Успех!
    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

    Comment


    • #3
      нямам постоянно парно.не грее както си трябва.
      1.6 boxer 103 hp/96 godina

      Comment


      • #4
        Отвори капачката на радиатора и виж дали бълбука антифризът като подаваш газ, защото може да има възглавница от неправилно обезвъздушаване, а може и да надува от цилиндрите.
        Тая лампа обикновено светва като индикация, че вече си я прегрял сериозно
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Ай, ай,наистина светне ли тая лампа,означава сериозно прегравяне.При мен светна преди 1 година,спрях веднага и въпреки това беше с избила гарнитура и се наложи и сваляне и шлайф на едната глава,+ доста главоболия + и не малка сума пари.Не ти го пожелавам.При мен беше от развален термостат.
          145, 1.6 I.E. Boxer
          Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
          Subaru Legacy 2.5

          Comment


          • #6
            ами сега се връщам от сервиза. развален термостат, поне за сега. ще го сменят днес и ще видим. а какви бяха симптомите на посочените от теб повреди?
            1.6 boxer 103 hp/96 godina

            Comment


            • #7
              Според мен е водната помпа и мойта старата така правеше,даже лампата ми е светвала няколко пъти,но не се прецака нищо Лампата светва на 110 градуса,което не е толкова опасно но стигне ли 120 вече е страшно Моят съвет е да се провери водната помпа

              П.С.Тази кола се самообезвъздушава,и почти няма шанс да се образува въздушна възглавница Познавам много добре цялата охладителна система на този ДВГ
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Ами аз както си карах по-магистралата и както писах светна при скорост 160 км и аз веднага спрях.Изчаках да истине,долях вода понеже беше изкипяла малко!Тръгнах и видях че колата пак почна да минава работната температура и преди да светне спрях.изачаках пак да изстине малко и запалих на място и видях че казанчето на водата ври и кипи, и му стана ясно че гарнитурата е заманала.и я дърпах до СЗ.Смених термостат гарнитури,шлайф на глави и още някви дребни неща по мотора и така за 500 лв.А и един от датчиците който ми се стори че е за смяна.

                П.С. дано при теб е само термостат.Ако запалиш и в казанчето водата заври след 10 мин -ЛОШООО!
                145, 1.6 I.E. Boxer
                Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
                Subaru Legacy 2.5

                Comment


                • #9
                  смениха ми датчика на перките. за един ден колата се оправи, не загряваше. днес отново същотоедвам я закарах до сервиза. спирам , изчаквам да изтине и така. а днес вече нямам и парно и аз мисля, че е водната помпа.забелязах течове от нея!ще стане ясно днес
                  1.6 boxer 103 hp/96 godina

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от драго
                    смениха ми датчика на перките. за един ден колата се оправи, не загряваше. днес отново същотоедвам я закарах до сервиза. спирам , изчаквам да изтине и така. а днес вече нямам и парно и аз мисля, че е водната помпа.забелязах течове от нея!ще стане ясно днес
                    Аз като говоря не приказвам от нея е 100%
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      ?

                      Първоначално публикувано от драго
                      смениха ми датчика на перките. за един ден колата се оправи, не загряваше. днес отново същотоедвам я закарах до сервиза. спирам , изчаквам да изтине и така. а днес вече нямам и парно и аз мисля, че е водната помпа.забелязах течове от нея!ще стане ясно днес
                      Колега бях те предупредил да провериш за течове, защото за да не ти работи парното имаш въздушна възглавница която постоянно се образува! И ако продълваваш да я караш в това състояние ще стане както един колега спомена много лошо...и ремонта скъп и парите много!Дано да съм лош пророк!
                      Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                      Comment


                      • #12
                        С точно същите симптоми колегата Алфа Корс се измъчваше 1-2 седмици и в крайна сметка се оказа водна помпа. Хем не помпи достатъчно за да охлажда двигателя, хем няма и напор да вкара гореща вода в парното
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          защото за да не ти работи парното имаш въздушна възглавница която постоянно се образува
                          Пак ще повторя че тази кола,много трудно образува въздушна възглавница,защото се обезвъздушава абсолютно сама Липсата на парно идва от липсата на циркулация
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            !

                            Първоначално публикувано от Mury
                            защото за да не ти работи парното имаш въздушна възглавница която постоянно се образува
                            Пак ще повторя че тази кола,много трудно образува въздушна възглавница,защото се обезвъздушава абсолютно сама Липсата на парно идва от липсата на циркулация
                            - ТОВА ВАЖИ ЗА ЗАТВОРЕНА СИСТЕМА!!!

                            Колега, не е необходимо да ме цитираш мен, защото темата е на момчето на когото му е прегряла колата!Много добре знам,че се самообездушава системата,но когато системата е затворена, а тук имаме теч, или ти не четеш какво пише във 2-ри и 4-ти пост на колегата! А за пргряването и има достатъчно причини от елементарни,като хлабав ремък,задръстено пароотводно маркуче, до много по-сериозни, като течове,повреда в прословутата ти помпа, изплюла гарнитура, изкривена глава,пукнатина в блока и т.н.
                            Другото което аз споменах 2 пъти са теч, което значи че в системата на мястото на охл.течност е влязъл въздух и който поради ниското си отн.тегло отива най-горе,т.е. в радиатора на парното и затова няма парно момчето!
                            И накрая при наличие на толкова предпоставки, никой не може категорично да каже каква е основната причина преди специалист да провери всичко по редицата! Но щом се пишеш на голям такъв ако ти стиска,кажи на момчето да си смени само помпата и да кара, а не да опонираш / и то не един път / колегите си от форума!
                            Един разумен съвет от мен, дай по-добре да видим какъв ще е дефекта пък някой може и да помъдрее от резултата!!! Успех!
                            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                            Comment


                            • #15
                              Не съм наясно дали при боксерът водната помпа също вързана за ангренажа, но ако е така, то е добре да се смени помпата при евентуални съмнения, защото имаме един колега, който може да разкаже какво следва, ако помпата задере в един момент
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X